چهار مرحله برای همکار در فروش یا بازاریاب اینترنتی شدن

 

بازاریاب اینترنتی

۴  قدم برای اینکه شما بتوانید یک بازاریاب اینترتی در قالب سیستم همکاری در فروش شوید، وجود دارد.

اول اینکه شما نیاز به شروع به بررسی و مطالعه حول محصولاتی که دوست دارید تبلیغ کنید،دارید.

دوم  اینکه بایستی ایمیل ها را جمع آوری کنید(در راستای بررسی تقاضا)

سوم اینکه شما می توانید با تولید ویدئو و نوشتن نقد و بررسی  برای فروش زیاد استفاده کنید. به طوری که همزمان میزان ایمیل ها لیست های تماسی تان افزایش می یابد.

در نهایت، هنگامی که سیستم بازاریابی شما شروع به ایجاد درآمد کرد، شما می توانید مقیاس رشد خود را با استراتژی های دیگر نظیر پرداخت برای هر کلیک روی تبلیغات افزایش دهید.

بازاریابی اینترنتی

مرحله یک:

مرور محصول در ذهن خودتان

شروع به عنوان بازاریاب از شروع به عنوان تولید کننده(فروشنده) راحت تر است، زیرا دیگر نیازی به ایده پردازی نخواهید داشت. شما قبلا مقدار زیادی از محصولات را استفاده کرده اید و تنها کاری بایستی انجام دهید،آن است که به طور عمومی در مورد آنها صحبت کنید.

شما بایستی مطالعه زیادی داشته باشید و حول محصول اطلاعات زیادی کسب کنید تا هوشمندانه عمل کنید. اگر چنین نباشد افراد فکر خواهند کرد که شما فقط قصد انداختن محصول را دارید.

همانگونه که پت فلین در راهنمایی های مربوط به ایجاد سیستم همکاری در فروش توصیه کرده است، وارد همکاری در فروش شدن بسیار سودآور است زیرا شما واقعا با محصول سر وکار دارید. این موضوع نسبت به حالتی که صرفا تبلیغ کننده باشید  و در ازای آن پول دریافت کنید، مصداق دارد.

اگر شما محصول را نشناسید، چگونه می توانید به خوبی آن را تبلیغ کنید؟ هنگامی که شما در بلاگ تان دیدگاه خودتان را نسبت به محصولات تان بیان می کنید، می توانید لینکی را برای تبلیغ محصول در قالب سیستم همکاری در فروش قرار دهید.

بدین ترتیب اولین قدم در راستای دریافت پورسانت برداشته می شود.

اگر شما فقط به لینکی که در بلاگتان هست اتکا کنید، برای ایجاد پورسانت های چشمگیر کافی نخواهد بود. لذا بایستی به نوعی به مخاطبان بیشتری را جذب کنید.اگر شما راهی برای ایجاد ارتباط با مخاطبانتان پیدا کنید، شما می توانید هر موقع که دوست داشتین برای آنها بازاریابی کنید، بدون آنکه نیاز به دسترسی به وب سایت شما داشته باشند.

اینجاست که مرحله دوم شروع می شود.

مرحله دو:

ایجاد لیستی از ایمیل ها و مخاطبان با چشم انداز خودتان

در حال حاضر هنوز هم ایمیل یکی از بهترین راه ها برای بازاریابی است . پس آن را از دست ندهید. ما به شما ۳ راه فوق العاده آسان برای جمع آوری آدرس ایمیل ها برای بازدیدکنندگان از سایت ها را معرفی می کنیم:

  1. نوار خوش آمدگویی: نوار خوش آمد گویی هنگامی که کسی از وبسایت شما بازدید می کند در بالای صفحه ظاهر می شود. شما می توانید به بازدیدکنندگان، ebook  یا پیشنهادهایی در قالب های گوناگون ارایه کنید. هنگامی که بازدیدکنندگان روی نوار خوش آمد گویی کلیک کنند،مستقیما به صفحه ای راهنمایی می شوند که می توانند ایمیل خود را برای بررسی آن پیشنهاد ها وارد کنند.
  2. خروج از سایت:  همچنین شما می توانید صفحه ای را در وب سایت قرار دهید که  بازدیدکنندگان هنگام بستن صفحه با آن مواجه شوند.اما شما می توانید بازدیدکنندگان را به درج آدرس ایمیل خود هدایت کنید.
  3. ویجت کناری : بسیاری از وبلاگ ها از این امکان استفاده می کنند. اگر شما از بازدید کننده بخواهید تا چندین کار را در صفحه شما انجام دهد، احتمالا از بازدید منصرف خواهد شد و هیچ کاری انجام نخواهد داد.شما بایستی بازدید کننده را با فرایندی ساده و تنها با یک بار کلیک به درج ایمیل ترغیب کنید.

از آنجایی که شما مجموعه ای از ایمیل ها برای موضوعات مختلف به صورت دسته بندی شده دارید، لذا برای تبلیغ یک محصول خاص نیاز به همه آنها نخواهید داشت. حتی با ۵۰۰ نفر در لیست تان می توانید فروش قابل توجهی داشته باشید.فقط باید اطمینان یابید که مخاطبان در دسترس و در ارتباط هستند و می توانید همیشه به آنها دسترسی داشته باشید.

مرحله سه:

آموزش مخاطبان با ویدئو و نوشتن نقد و بررسی محصول

تصور کنید می خواهید یک یخچال جدید خریداری کنید. چه کاری قبل از خرید آن انجام می دهید؟

۱٫مرور وبلاگ ها و سایت ها؟

۲٫تماشای معرفی های لایو محصول مورد نظر؟

در حال حاضر هر دو گزینه های پرطرفداری برای کمک به انتخاب کالا هستند.

شما می توانید:

  •       به معرفی مشخصه های محصول بپردازید
  •       کاربردهای مختلف محصول را نشان دهید
  •       درباره مزایای محصول صحبت کنید
  •       درباره تجربه استفاده خودتان از محصول صحبت کنید
  •       و به مخاطبان برای دریافت اطلاعات هرچه بیشتر کمک کنید

مرحله چهار:

تبلیغات کلیکی

هنگامی که شروع به فعالیت در زمینه همکاری در فروش کردید و جا افتادید، می توانید در مورد تبلیغات پرداختی نیز تامل کنید.لازم به ذکر است که فقط در صورتی آن را انجام دهید که راهی برای دریافت پول حاصل از آن را داشته باشید.

به طور خلاصه می توانید از تبلیغات کلیکی برای موارد زیر استفاده کنید:

  • جمع آوری افراد جهت ارتباط با وبینار
  • افزایش لیست ایمیل ها
  • فروش بیشتر

درصدی از افراد که مستقیما از لینک شما خرید می کنند ممکن است پایین باشد.اما تصور کنید که برای هر مطالعه پولی پرداخت شود.با توجه به قیمت محصول، شما تنها چندین هزار تومان برای هر فروش بدست می آورید،بنابراین مبلغی که دریافت می کنید زیاد نخواهد بود.

شما از ۲ راه برنده خواهید بود:

۱٫افراد در لیست ایمیل شما باشند و شما هر زمان که خواستین، به آنها دسترسی داشته باشید.

۲٫شما بتوانید افراد را تشویق به خرید کنید.

عضویت در خبرنامه
با عضویت در خبرنامه، مطالب مفید در زمینه بازاریابی عملکرد دریافت کنید
شما می توانید هر زمان که خواستید لغو عضویت کنید.

زودتر از بقیه در جریان مطالب جدید سایت باشید!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.